چه رویاها که پاره نشد!

جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار!!

چه رویاها که پاره نشد!

جهان آلوده خواب است و من در وهم خود بیدار!!

نه مرا حسرت به رگ ها می دوانید آرزویی خوش

نه خیال رفته ها میداد آزارم...

.

.

نه خیال رفته ها میداد آزارم....

آره؟

نه!!

نمی دونم...

شایدم میداد آزارم...

آررره

حتما میداد آزارم...الانم آزار میده...مگه به این زودیا جای زخمش خوب میشه...شایدم هیچ وقت خوب نشه....آره....خیال رفته ها میداد آزارم....خیال یه هفته پیش ...خیال یه ماه پیش....خیال یه سال پیش....خیال همه زندگیم...آزارم میده....کاش میشد برگشت به عقب...کاش میشد از اول شروع کرد....وااااااااااای نه!!!!!!!از اول نه......

دیگه نمی تونم.....دیگه تحملشو ندارمممم....

دارم آتیش میگیرم خداااا..........

دارم میسوزم و هیچ کس سوختنمو نمیبینه....

کسی نمی فهمه....

قرار هم نیست کسی بفهمه....آخه منم دردای اونارو نمی فهمم....نمی دونم ....شایدم بفهمم....

نمی دونم

نمی دونممممم....

من هیچی نمی دونمم...

نمی دونم چرا !!!!! نمی دونم چرا اینجوری شد....خدا جون تو می دونی؟

آره...حتما تو می دونی چرا اینجوری شد؟؟؟خوب به منم بگو دیگه فدات شم....تو رو خدا فقط نگو قسمت همین بود...آخه گوشم از این حرف پره...همه همینو میگن...خسته م کردن....تو دیگه اینو نگو خداااااااااا.......

یه دلیل بیار که راضی شم...راضی که نه...آروم شم...

آروم؟؟!!!

نه!!!

آروم نه!!!

آروم نمیشمممممم...

آخ.....خداااا....دارم میسوزم....دلم تنگه...خداااااااا....

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حوری شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:49 ق.ظ http://upsidedown.blogsky.com/

به قسمت و اینا اعتقاد ندارم...مشکل تو رو هم نمیدونم...ولی وقتی یه مشکلی پیش میاد مطمئنم یه راهی هم هست واسه کنار اومدن باهاش...نمیدونم چقدر وقته این مشکلو داری ولی حدس میزنم زمان زیادی نباشه...چیزی که تو این مواقع ما رو آزار میده یا خاطرات گذشتس یا فکر کردی با کارایی که باید میکردیم و نکردیم...اما اینا رو دور بریز و یه سنگ بزرگ بذار روش...بدون خیلی خیلی از آدما مشکل مشابه تو رو داشتن و یا دارن...پس سرتو بالا بگیر و زندگیتو بکن دختر خانم!

حمید شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ http://divisionbell.blogsky.com

همیشه یکی دلش تنگ میمونه ، یکی آزار میبینه ، یکی میشکنه ،‌ یکی خرد میشه ، یکی ...
و اینا همش به دلیل علاقه وحشتناکیه که خدا به یک داره

تامی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
انقدر گفتی نه
آره
که من قاطی کردم
اگه دوست داشتی منو بلینک
منم میلینکم

مجتبی (ف) یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://nasibedigaran.blogfa.com

فکر کن که یه اشتباه مرتکب شدی. همین. ما همون قدر که نباید خطا کنیم همون قدر حق داریم اشتباه کنیم... دلیل اینکه تو کشورهای با نظام لیبرال هیچ کسی رو حتی به خاطر قتل عمد اعدام نمیکنند ، همینه که اون آدم حق داره اشتباه کنه.

farshooshtar سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ http://farshooshtar.blogspot.com

سلام
خوب بود.. اما باز تو خوبه یه قدم از بقیه جلویی.. چون من که حتی نمیدونم که نمیدونم!
اما قسمت... دقت کن به قسمت! یه جورایی معنی سهم میده!.. برو و سهمت رو بگیر... اما اگه رفتی ریسکشو هم بپذیر!.. تو فقط باید سه خودت رو انجام بدی.. قسمت خودت رو... بقیه‌اش میاد...
اما یادت باشه.. هیچ چیز اونطور که نشون میده نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد